Tiende-elfde-twaalfde dag naar Santa Domingo de la Calzada-Belorado-Burgos

18 mei 2016 - Burgos, Spanje

Even een aantal dagen samengevoegd . De tochten gingen door wijngaarden, leuke dorpjes , mooie natuur en vooral ook mooie vergezichten. Het weer wordt steeds beter en mijn rugzak steeds lichter. Heb al wat kleren terug naar huis gestuurd . Dus heb nu heel weinig mee. Probeer met heel weinig iets moois te doen. Op dit moment zit ik in Burgos. En blijf hier twee nachten om even een rustdag te hebben en een dag Burgos te verkennen. Blijkt een leuke stad te zijn. Ik moet zeggen dat het lopen goed gaat, heb geen last van blaren. Ben vandaag wel wat verbrand op m,n armen. Ik merk dat ik soms helemaal geen benul van datums of dagen heb. Door steeds in de natuur te lopen wordt je hoofd echt leeg en betrap ik me er soms op dat je inderdaad over dingen gaat nadenken. Dat je bewust wordt van de dingen om je heen . En dat is natuurlijk mooi. Kortom ik ben nog steeds blij met de keus die ik heb gemaakt om deze tocht te doen.

Voor de liefhebbers: De start bij Saint-Jean Pied-de-Port stond op 775 km

Nu Burgos op 485,5 km

1. Riet Engelen:
    18 mei 2016
    Fantastisch Marianne! Genieten van Burgos.
  2. Marjolein:
    18 mei 2016
    Weer leuk om al je verhalen te lezen.
  3. Jan Vink:
    18 mei 2016
    Heel goed dat je al in Burgos bent - mooie kathedraal - niet in de steigers. Succes verder!
  4. Petra:
    18 mei 2016
    Geniet van je "rust"dagje en Burgos.
    Zo trots op jou
  5. Chava:
    19 mei 2016
    Hey Marianne,

Klinkt goed. Knap van je hoor. Mooie uitzicht heb je! succes verder!
  6. Arianne Jansen - Albregtse:
    19 mei 2016
    Wat leuk om te lezen tante. Bijzonder al die ervaringen die je meemaakt en dat je hoofd helemaal leegraakt en je bewust wordt van dingen om je heen. Ben trots op je! Heb je trouwens geen last van blaren of andere ongemakken?
  7. Jeanne Oerlemans:
    20 mei 2016
    Geweldig Marianne. ben enigszins jaloers. Veel plezier en dat je veel goede mensen mag ontmoeten
  8. Joke:
    22 mei 2016
    Hallo Marianne, ik geniet van je verhalen en heb veel bewondering voor je.
  9. Paulien:
    22 mei 2016
    Ontzettend leuk om je verhalen te lezen! Ik vind het heel erg stoer wat je aan het doen bent! Geniet er maar volop van!