Vijfendertigste dag naar Pedrouzo.

10 juni 2016 - Pedrouzo, Spanje

Vandaag een kleine etappe. Het was een makkelijke loop van 19 kilometer. Een loop door wat dorpjes en vooral weer veel bos. Morgen nog 20 kilometer te gaan en dan zijn we in Santiago de Compostela. Eindelijk zou ik zeggen. Ik ben nu 5weken onderweg en heb bijna 800 kilometer gelopen. Toch wel achteraf raar. Dus even kijken wat de dag morgen brengt. Ben wel heel blij om Sven en Isabelle morgen te zien in Santiago.

De foto,s komen nog op een ander moment omdat het nu niet lukt.

1. Jan Vink:
    10 juni 2016
    Heel stoer Marianne dat je er bijna bent. Geniet van de aankomst in Santiago de Compostela. Groeten uit Zeeland.
  2. Stefanie:
    10 juni 2016
    Morgen ben je er dan! Heb je het gewoon gedaan! Stoer wuuf!! En ook Jan heel goed gedaan natuurlijk. Fijne dag morgen en geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhaal morgen en de foto's. Super leuk dat Sven en Isabelle jullie op staan te wachten. Xx
  3. Ria engelen:
    Lieve mensen,

Stoer van jullie allebei. Ben trots op jullie. En nogmaals: heel bijzonder, dat Sven en Isabelle komen.
    Ik ga morgen naar huis na 13 dagen Peloponnesos.

Lieve groet , ook aan de kindjes,

Ria
  4. Annemarie:
    10 juni 2016
    Super dat jullie zo ver gekomen zijn, heel veel succes met de laatste kilometers!
  5. Riet Engelen:
    11 juni 2016
    Nog een dag! Wat leuk dat Isabelle en Sven komen. Een mooie laatste dag.
    Groetjes, Riet
  6. Paulien:
    11 juni 2016
    Vandaag komt je beloning. Supergoed gedaan. Nog een hele fijne dag vandaag!
  7. Cora:
    Hoi Marianne,
    Ik heb genoten van je verhalen en van de foto's en vind het super dat je de Santiago route hebt uitgelopen, het is een geweldige prestatie, ook petje af voor Jan!!
    Ik zal het fijn vinden je binnenkort weer te zien en de rest van je verhalen te horen.
    Groet, Cora
  8. Andries en Gonda:
    11 juni 2016
    Vandaag het doel bereikt,fantastisch.wij hebben
    Meestal ons doel al bereikt na 1a2uur lopen.Fietsen doen we wel wat langer.En nu afkicken en nog vakantie vieren. En lekker
    uitrusten.bedankt voor alle verslagen.doe Jan,Isabelle,en Sven de groeten.Geniet maar lekker na Marian en Jan.
  9. Karin:
    16 juni 2016
    Super Marianne, je bent een bikkel! Geniet ervan, heel benieuwd hoe je het gaat vinden daar...